Müştəri Məmnuniyyəti Siyasəti

Bulutistan olaraq müştəri məmnuniyyətini işimizin mərkəzində yer alır; "Dürüstlük", "Sözümüzə əməl etmək", "Təvazökarlıq" və "İnkişafa açıqlıq" dəyərlərimizdən aldığımız güclə müştərilərimizə təqdim etdiyimiz təcrübəni davamlı olaraq təkmilləşdirmək və müştərilərimizə təqdim etdiyimiz əlavə dəyəri davamlı olaraq artırmaq üçün çalışırıq.
Müştəri Məmnuniyyəti İdarəetmə Yanaşmamıza uyğun olaraq,

  • Müştərilərimizin tələb, müraciət, təklif və şikayətlərini dərindən araşdırır və effektiv ünsiyyət qururuq.
  • Şirkətimizə daxil olan şikayətlərə açıq, obyektiv, həssas, ədalətli və məxfi şəkildə diqqət yetiririk. Müştəri məlumatlarının məxfiliyinə riayət edirik.
  • Müştərilərimizdən gələn tələb, müraciət, təklif və şikayətləri inkişafımızın hərəkətverici qüvvəsi kimi istifadə edir, xidmət keyfiyyətimizi və səmərəliliyimizi artırırıq.
  • Hüquqi tənzimləmələri, etik qaydaları, müştərilərin gözləntilərini və işçilərin rəylərini əhatə edən prosesləri başdan-axıra idarə edirik.
  • Müştərilərimizin ehtiyaclarını bizə asanlıqla çatdıra bilmələri üçün lazımi infrastrukturu daim əlçatan edirik.
  • Müştəri diqqətimizin mərkəzində təvazökarlığımız dayanır və ilk növbədə müştərilərimizin haqlı olduğunu qəbul edirik.
  • Müştərilərimiz bizə:
  • Əlaqə Formamızdan https://bulutistan.com/bize-ulasin/
  • Dəstək Xəttimizdən 0850 222 8588
  • Dəstək e-poçt ünvanımızdan support@bulutistan.com ünvanına müraciət edə bilərsiniz

Şirkətimizin yüksək menecmenti Müştəri Məmnuniyyəti Siyasətini ildə bir dəfədən az olmayaraq nəzərdən keçirərək onun həyata keçirilməsi üçün cavabdehdir. Biz şirkətimizin bütün müştəriləri, əməkdaşları və digər maraqlı tərəfdaşları qarşısında öhdəlik götürürük və bunu ictimaiyyətlə bölüşməyi özümüzə borc bilirik.

IndexFormTitle
Kişisel Verilerin Koruması ile ilgili aydınlatma metnini okudum, bu kapsamda bilgilerimin işlenmesini ve saklanmasını kabul ediyorum.
IndexFormTitle