Xidmət İdarəetmə Siyasətimiz

Xidmət İdarəetmə Siyasətinin məqsədi təqdim etdiyimiz bütün xidmətlərdə daha yüksək yetkinlik səviyyəsinə çalışmaq, yüksək müştəri məmnuniyyətinə və əməliyyat səmərəliliyinə nail olmaqdır.

Bulutistan böyümə strategiyasında və iş prinsiplərində insanları birinci əhəmiyyət dərəcəsinə sahibdir.

Vizyonumuza uyğun olaraq, Türkiyədən çıxan ilk "UNICORN" Bulud xidmət təminatçısı olmağı məqsəd qoyarkən eyni zamanda müştərilər üçün etibarlı tərəfdaş olmaq, işçilər və işə yeni başlayanlar üçün ən yaxşı iş yeri olmağı hədəfləyir.

Bu məqsədə çatmaq üçün,

  • Xidmət İdarəetmə Sisteminin ISO 20000-1:2018 standartına uyğunluğu,
  • İSO-ya uyğun proseslərin təşkili daxilində məlumatlılığın artırılması,
  • Müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün davamlı inkişaf yanaşması ilə xidmət təqdimatının yetkinliğinin artırılması,
  • Əməliyyat iş mükəmməlliyi,
  • Risklərin azaldılması və aradan qaldırılması,
  • Keyfiyyətin və informasiya təhlükəsizliyinin yaxşılaşdırılması,
  • Xidmətlərin göstərilməsi, müştəri ehtiyacları, şirkətin məqsədləri və razılaşdırılmış öhdəliklərlə uyğun işlər həyata keçirilməsi,
  • Təqdim olunan xidmətin keyfiyyətini artırmaq və məhsul portfelini inkişaf etdirmək üçün müştərilərdən gələn rəylərdən istifadə edilməsi məqsədləri hədəflənir.

Bulutistan yüksək səviyyəli rəhbərliyi bu siyasətə və təcrübəyə riayət edir. Xidmət İdarəetməsini həyata keçirmək, təkmilləşdirmək və müştərilərimizin məmnunluğunu artırmaq üçün lazım olan resursları təmin edir. İldə ən az bir dəfə siyasətin nəzərdən keçirir və ehtiyac varsa yeniləyir.

Xidmət İdarəetmə Sisteminin ISO 20000-1 standartlarına uyğun olaraq yaradılması, tətbiqi, istismarı, saxlanması və davamlı təkmilləşdirilməsinə görə İş Mükəmməlliyi Departamenti cavabdehdir.

IndexFormTitle
Kişisel Verilerin Koruması ile ilgili aydınlatma metnini okudum, bu kapsamda bilgilerimin işlenmesini ve saklanmasını kabul ediyorum.
IndexFormTitle